środa, 25 marca 2015

Stowarzyszenie Dla Naszych Dzieci - już JEST OFICJALNIE

Magdalena nie jest sama - to dobrze, bo w grupie łatwiej radzić sobie z problemami.
To także bardzo niedobrze - że w Polsce jest tak wiele rodziców i dzieci, które żyją w poczuciu totalnej walki z BEZMIAREM NIESPRAWIEDLIWOŚCI.
Wymiarem sprawiedliwości nie można nazwać, tego wszystkiego co się dzieje.

Nie ruszane kryterium dochodowe do funduszu alimentacyjnego,

 przepracowane, zmęczone, walczące latami 
o sprawiedliwość i pieniądze matki- 

wierzycielki - pozostawione same sobie -

 bo nikt nie jest zainteresowany ściganiem ojców-alimenciarzy,

 bo ani gmina dłużnika, 
ani komornik, 
ani kurator, 
ani sędzia sądu karnego,
 ani prokurator, 
ani inspekcja pracy 

- nie mają ŻADNYCH KORZYŚCI 

- jeśli dłużnik zostanie zmuszony do pracy i łożenia na dzieci.

Kogo to obchodzi? NIKOGO

Dlatego trzeba o tym mówić, i Dziewczyny to robią ! Brawo dla NICH !


Po Manifie w Warszawie udało się także nawiązać kontakt z panią Wandą Nowicką 

i dziś Stowarzyszenie Dla Naszych Dzieci spotkało się z kolejną ważną osobą, 

na której pomoc i wsparcie w działaniach bardzo liczymy.


A działać trzeba, bo jak powiedziała nawet  pani Fuszara - jak na razie lobby dłużników, przestępców okradających własne dzieci ! - jest silniejsze od głosu osób pokrzywdzonych przestępstwem ekonomicznym  - bo tym dokładnie jest niełożenie na własne dzieci

to co na razie zaprezentowała kancelaria premier Kopacz

 - to znów kolejne wykluczenie społeczne dzieci spoza kryterium

zasady-pobierania-zasilkow-rodzinnych

A co z funduszem alimentacyjnym??? 

Kiedy rząd zniesie próg 725 zł w trybie artykułu 14 

ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ??? 

O zasiłki rodzinne można się starać, gdy dochód na osobę w rodzinie wyniósł

maksymalnie 574 zł netto na osobę x 3 osoby = 1722 zł netto 

Obecnie wysokość zasiłku rodzinnego wynosi miesięcznie:
• 77 zł na dziecko w wieku do ukończenia 5. roku życia,
• 106 zł na dziecko w wieku powyżej 5. roku życia do ukończenia 18. roku życia,
• 115 zł na dziecko w wieku powyżej 18. roku życia do ukończenia 24. roku życia.

 wyzsze-progi-dochodowe

A skoro Magdalena przekracza nawet magiczne 725 zł na osobę w rodzinie to a co może liczyć ?

wystarczy przyjąć proste założenie - że taki rodzic jak Magdalena zarabia np. 2500 zł netto, ma na utrzymaniu dwoje dzieci, zero alimentów,
 rachunki i opłaty za mieszkanie, gaz prąd, telefon, szkołę dzieci - dochodzą do 1500 zł

miesięcznie - na trzy osoby zostaje 1000 zł.

Na zasiłek ani pomoc z FA nie ma co liczyć.

2500 - 1722 = 778 zł przekroczenie
zasiłki 106 x 2 = 212 zł 

nie ma fajerwerków...

Pozostaje umierać - lub wyjechać na Zachód.... 

lub dołączyć do Stowarzyszenia Dla Naszych Dzieci -

i ZWYCIĘŻYĆ

1 komentarz:

  1. Jestem samotną matkom mam na utrzymaniu piętnastolatkę ,od pięciu lat nie mam alimentów choć mam je zasądzone .Próbowałam już wszystkiego żeby je otrzymać ,niestety przekracza nam dochód .Pracuję bardzo ciężko w akordzie zarobek mój wynosi przy dobrym miesiącu od 1400 do 1800.Po opłaceniu wszelkich opłat zostaje nam do 800 zł na dwie osoby. Nadmieniam że nie zawsze mam taką kwotę na nasze utrzymanie. Z tego muszę kupić ubranie jedzenie opłacić korepetycje wydatki szkolne ,usterki domowe i lekarstwa które są niezbędne dla mnie i mojego dziecka .Ja mam tarczyce a córka astmę,ale kogo to obchodzi czy nam wystarcza od miesiąca do miesiąca.Dziś warto być rodziną patologiczną nierobem i mieć dzieci ile się da,tym rodzinom należy się wszystko .Bo takie rodziny jak moja zostałyśmy potraktowane jak wyrzutki społeczeństwa.Ja osobiście mam w du.....e 500+ rodzinne niech wrócą nam fundusz dla wszystkich ,skoro nie potrafią zmusić nierobów do pracy .Jednym słowem ja nie mam żadnej pomocy od państwa,pozostawiona jestem sama sobie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są mile widziane :)
Cenię konstruktywną krytykę. Nie lubię spamu.
Będę więc kasować komentarze, które są:
obraźliwe,
niezwiązane z tematem wpisu,
napisane jedynie po to, by zareklamować jakąś stronę.